Знімок екрана 2023-04-27 о 12.59.37Місія заходу – сприяти якісним змінам у журналістській освіті та стимулювати розвиток медіадіяльності на засадах загальнолюдських цінностей.

Мета медіафестивалю – мотивувати українську молодь підготувати медійні проєкти, котрі привернуть увагу до героїв російсько-української війни, діяльності волонтерів, громадських ініціатив допомоги, акцій підтримки за кордоном, історій біженців та переселенців тощо.

Організатори медіафестивалю – студенти і викладачі кафедри журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Партнери конкурсу – редакція газети «Вільне життя плюс», медіаспільнота «Файне місто».

Терміни проведення – 24 квітня18 травня 2023 року:

14 травня 2023 року – кінцева дата подачі матеріалів;

15-17 травня 2023 року – перегляд поданих робіт оргкомітетом;

18 травня 2023 року – підведення підсумків, онлайн трансляція кращих робіт.

Після закінчення медіафестивалю всі роботи будуть розміщені у вільному для ознайомлення доступі на сторінках кафедри журналістики у соціальних мережах Facebook, Instagram, Telegram та на каналі YouTubeкафедри.

Усі автори отримають сертифікати учасника конкурсу.

Авторів найкращих робіт буде нагороджено дипломами.

Учасники конкурсу можуть подавати не більш трьох матеріалів!

Конкурсні роботи подаються єдиним пакетом.

Пакет документів становить:

  • конкурсна робота;
  • анкета-заявка автора конкурсної роботи (додається).

Для участі у конкурсі заповніть анкету і завантажте матеріали за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1AFct8k9Fofga_SWjxRhFlGBaOfsyQ2LWq_5s4J0CQNI/edit#responses

 

До участі приймаються:

  1. Письмові роботи. До конкурсу приймаються раніше не опубліковані чи уже оприлюднені матеріали в таких жанрах: інтервю, есе, аналітична стаття, репортаж тощо.
  2. Фотороботи. До конкурсу приймаються фотоматеріали, що відображають актуальні проблеми окресленої у меті тематики. Фотороботи можуть бути як у кольорі, так і чорно-білі.
  3. Відеороботи. До конкурсу приймаються короткі відеоролики (від 30 секунд до 5 хвилин). Роботи може бути виконано в жанрах телеінтервю, телерепортажу, креативної документалістики, анімації.
    1. Соціальна реклама. До конкурсу приймаються зразки соціальної реклами (всі формати – відео, плакат, графіті, малюнок, комікс тощо).
    2. Аудіороботи. До конкурсу допускаються короткі аудіо файли (від 30 секунд до 5 хвилин). Обов’язковим є зазначенням кінці подкасту авторства матеріалів і легальності їхнього використання.

     

    Вимоги до робіт та критерії оцінки:

    До участі в конкурсі допускаються лише авторські творчі проєкти.

    Приймаються роботи, виконані у співавторстві, при цьому усі автори мають дати згоду на участь у конкурсі.

    У разі виявлення плагіату, неперевірених даних учасника буде дискваліфіковано.

    Вимоги до письмових робіт:

    До участі в конкурсі приймаються лише самостійно написані, раніше не опубліковані чи вже оприлюднені роботи обсягом до 1200 слів.

    Вимоги до фоторобіт:

    Фотороботи мають бути в роздільній здатності не меншій за 300 dpi. До конкурсу приймаються лише власноруч зроблені фото. Якщо на світлині є неповнолітні особи, потрібно надати дозвіл батьків на подальше використання цих фото.

    Роботи завантажуються на Google-диск, доступ до якого вказується в пакеті документів.

    Вимоги до відеоробіт:

    До конкурсу допускаються сюжети у форматах: MPEG-4, WMV, AVI, MP4, створені у HD- та FullHD-якості (роздільна здатність – 1280×720 або 1920×1080). Обов’язковим є слайд із зазначенням авторства/авторського колективу, джерела поданих у відео матеріалів і легальності їхнього використання. Рекомендована тривалість – до 5 хвилин.

    Роботи завантажуються на канал Youtube, доступ на закрите посилання додається в пакеті документів.

    Вимоги до соціальної реклами:

    До участі в конкурсі приймаються лише самостійно виготовлені продукти соціальної реклами. Якщо вони створені у форматі відео, то рекомендована тривалість – до 3 хвилин.

    До конкурсу допускаються роботи у форматах: MPEG-4, WMV, AVI, MP4, створені у HD- та FullHD-якості (роздільна здатність – 1280×720 або 1920×1080).

    Обов’язковим є слайд із зазначенням авторства/авторського колективу, джерела поданих у відео матеріалів і легальності їхнього використання. Рекомендована тривалість – до 3 хвилин.

    Відео завантажується на канал Youtube, доступ на закрите посилання додається у пакеті документів.

    Вимоги до аудіоробіт. До конкурсу допускаються короткі аудіо файли (від 30 секунд до 5 хвилин). Обов’язковим є зазначенням кінці подкасту авторства матеріалів і легальності їхнього використання

    Критерії оцінювання журналістських робіт

    • Професіоналізм (відповідність стандартам журналістики – повнота, баланс, точність, об’єктивність тощо) – 0–4 бали (де 0 – немає або зовсім не розкрито, 4 – максимально повно розкрито);
    • Змістовність і повнота викладу матеріалу – 0–2 бали (де 0 – немає або зовсім не розкрито, 2 – максимально повно розкрито);
    • Жанрова відповідність – 0–2 бали;
    • Формулювання заголовка / назви сюжету 0–2 бали;
    • Оригінальність авторського задуму 0–2;
    • Актуальність провідної ідеї та аргументованість позиції 0–2 бали;
    • Чутливість лексики 0–2 бали;
    • Використання засобів художньої виразності 0–4.

    Члени журі можуть знижувати загальну суму балів за наявність у конкурсній роботі:

    • мовних помилок чи канцелярської мови;
    • відсутність посилання на джерела тощо.

    Рішення журі не підлягають оскарженню. Роботи не рецензуються і не повертаються.

    Участю у конкурсі автори дають згоду на використання матеріалів у просвітницькій діяльності, для розміщення у ЗМІ.

     

    Члени та членкині журі конкурсу 

    1. Наталія Поплавська, завідувачка кафедри журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, професорка кафедри журналістики, д.філол.н., заслужена працівниця освіти України.
    2. Петро Федоришин, головний редактор газети «Вільне життя плюс», заслужений журналіст України.
    3. Марія Пачковська, директорка медіастудії «Файне масто» (м. Тернопіль)
    4. Галина Синоруб, доцентка кафедри журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, к.н.с.к.
    5. Олександр Вільчинський, доцент кафедри журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, к.н.с.к.
    6. Ганна Йордан, доцентка кафедри журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, к.т.н.
    7. Тетяна Решетуха, доцентка кафедри журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, к.н.с.к.
    8. Наталія Біла, доцент кафедри журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, к.н.с.к.

    Контактна інформація:

    Тетяна Решетуха, доцентка кафедри журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, к.н.с.к.

    +38 067 596-59-00 reshtetyana@tnpu.edu.uaЗнімок екрана 2023-04-27 о 12.59.37

Залишити відгук