Кафедра журналістики #ТНПУ під представницьким патронатом міжнародної організації #IREX, за підтримки Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні, Посольства Великої Британії в Україні, у партнерстві з Міністерством освіти та науки України в межах цього форуму презентувала роботу секційної групи «Інфомедійна грамотність у сучасному освітньому процесі». Участь у роботі секції взяли освітяни з різних регіонів України, зокрема Києва, Львова, Хмельницького, Тернополя та області.

Оскільки медіаресурси нині стали засобом розвитку, виховання і соціалізації особистості (що, власне, є метою освіти), учасники секції мали змогу не тільки дослідити особливості розвитку медіаграмотності у педагогічній суб’єкт-суб’єктній взаємодії, а й окреслити можливості застосування інфомедійних ресурсів у освітньому процесі та навчитись визначати рівні розвитку інфомедійної грамотності суб’єктів освітньої діяльності.

Так, завідувачка кафедри журналістики #ТНПУ , доктор філологічних наук, професор Н.М. Поплавська в межах презентованої підтеми “Медійний простір України: сучасні виклики” наголосила, що сьогодні медіаосвіта має надавати знання щодо того, як аналізувати, критично осмислювати і створювати якісні медіатексти та уможливлювати вільний доступ до медіа для споживання та виробництва власної медіапродукції.

Серед інших важливих тем інформедійного спрямування викладачами кафедри було представлено для обговорення теми “Шляхи формування критичного мислення” (Г. П. Синоруб, П. З. Гуцал), “Як розпізнати фейк” (Т. В. Решетуха, О. В. Кушнір), “Верифікація онлайн-контенту” ( Г. М. Йордан, О. К. Вільчинський), “Мова ворожнечі в мас-медіа” (О. Я. Мединська, Н. В. Драган-Іванець), “Кіно: школи, жанри, інструменти” (Н. Л. Дащенко), “Сучасна українська література і медіакультура” (С. В. Бородіца, П. С. Федоришин). Надзвичайно пізнавальною для учасників вебінару стала доповідь медіаекспертки, журналістки, кандидата філологічних наук, менеджерки з підвищення потенціалу #IREX О. Тараненко щодо створення якісного медіапродукту та його вдалої інтеграції в навчальний процес.

123415567891011121314
За підсумками медіаосвітньої конференції учасників було запрошено долучитися до групової рефлексії в групі “Інфомедійна грамотність у сучасному освітньому процесі” у Viber.

О. Пелешок, аспірантка кафедри журналістики #ТНПУ, учасник форуму.

Залишити відгук